Monday, April 2, 2012

Novi album Christine Aguilere stiže ove godine


Christina Aguilera je tokom talent show programa The Voice, u kome je član žirija, potvrdila da će njen novi album, sedmi po redu, biti objavljen kasnije ove godine.
"Počela sam da radim na novom albumu otprilike u isto vreme kada sam počela da radim i na ovoj emisiji koja je u međuvremenu postala izuzetno značajna za mene i kojoj sam veoma posvećena. Moj novi album biće neverovatan. Veoma sam uzbuđena i vredno radim u studiju. Radim sa različitim producentima koji me konstantno oduševljavaju materijalom koji me veoma inspiriše da pišem", rekla je pevačica.
Christina je poslednji album, "Bionic", objavila 2010. godine, ali je ovo izdanje doživelo komercijalni debakl. Zbog toga se fanovi nadaju da će pevačica uspeti da se vrati novim albumom na vrhove top-lista.


No comments:

Post a Comment