Monday, October 1, 2012

Nova Bondova pesma stiže u petak!



Nakon višemesečnih spekulacija, konačno je potvrđen i datum objavljivanja nove Bondove numere. Kao što smo već pisali, noseća muzička tema novog filma o agentu 007 zvaće se "Skyfall", baš kao i sam film i pevaće je Adele kojoj će ovo biti prvo izdanje nakon megauspešnog albuma "21"! Producenti filma su potvrdili da će ova numera premijerno biti emitovana u petak, 5. oktobra, nakon čega će se odmah naći na iTunes-u. Povodom objavljivanja oglasila se i sama Adele na twitter-u koja je preko slike otkirla da je na pesmi radila zajedno sa Paulom Epworthom sa kojim je napisala jedan od svojih najvećih hitova "Rolling In the Deep".
"U početku sam razmišljala da li da prihvatim ponudu, jer kada radite Bond temu, to sa sobom nosi određeni pritisak. Međutim, scenario me je oduševio, a i Paul je imao neke sjajne ideje tako da nisam imala mnogo izbora. Bilo je zabavno napisati pesmu za kratko vreme jer je to nešto što nisam ranije radila. Bila sam najponosnija u životu kada smo snimali sekciju sa žičanim instrumentima. Sigurna sam da ću kada budem imala 60 godina zamahivati kosom i pričati kako sam jednom bila Bond devojka", rekla je pevačica.
Novi film o Jamesu Bondu bioskopsku premijeru imaće 29. oktobra.

Adele Tweets Skyfall Pic

No comments:

Post a Comment