Sunday, June 2, 2013

Billy Idol najavio novi album i autobiografiju


Billy Idol je najavio da će posle devet godina fanove obradovati novim albumom. Naime, kako je rekao, on će na jesen ući u studio da snimi nove pesme koje će objaviti naredne godine. Ipak, to nije sve kad je reč o novitetima ovog legendarnog muzičara. On priprema i autobiografiju koja će se u prodaji pojaviti pre novog albuma. Billy ističe da mu pisanje autobiografije trenutno ide bolje od pisanja novih pesama.
"Već sam napisao više od tri četvrtine, upravo izbacujem suvišne delove. Knjiga predstavlja sećanje, ali to je šala pošto se ja ničega ne sećam. Pokušao sam dam pregled moje karijere i života, razmišljao sam o tome šta sam uradio dobro i loše… sve ispričano mojim rečima," rekao je on.
Billy Idol je poslednji album, "Devil's Playground", objavio 2005. godine.

No comments:

Post a Comment