Wednesday, August 15, 2012

Lady Gaga: "Ovo je bila godina izazova"

Gaga predstavila još jedan "parfem video", napisala pismo fanovima

Lady Gaga je predstavila još jedan klip koji promoviše jen parfem koji će biti objavljen uskoro. Klip možete pogledati ispod ovog posta, ali ono što je mnogo interesantnije jeste otvoreno pismo koje je pevačica poslala fanovima putem društvene mreže Little Monsters. Gaga je ovu godinu nazvala "godinom izazova" i podelila, do sada, nepoznate detalje iz života i karijere iz čega se vidi da je poslednjih meseci imala ozbiljnih problema sa "mašinerijom" koja je okružuje. Pevačica je u pismu rekla:
"Za mene je ovo zaista srećan dan. Godina koja je za mnom bila je puna izazova i drago mi je što je što sam povratila svoj duh. Ponekad sam se osećala kao da sam u lancima. Bilo da se radi o nesuglasicama sa izdavačkom kućom oko izbora singlova ili sa rediteljima čije idele nisu evoluirale, pa su samo reciklirali ideju onoga što je Gaga ranije radila. Naravno, tu je i neumorno "razvlačenje po blatu" najvažnijeg singla u mojoj karijeri. Tu su i privatni momenti. Izdali su me prijatelji koje znam čitavog života, mentori koji su godinama uz mene iznenada su počeli da me iskorišćavaju, a tu su i večna prepucavanja oko mog izgleda. Sada sam odrasla i ostavila ove stvari iza sebe. Čudovišta koja prate slavu su veoma stvarna. Ipak, želim da vam se zahvalim što me i dalje podnosite i slušate. Film koji danas predstavljam govori o tome šta se događa kada postoje ljubav i poštovanje između kreativnih ljudi, timova, menadžmenta. Ovaj projekat urađen je isključivo zajedničkim snagama Hous of Gaga, Atom Factory i Stevenu Kleinu i njegovom kreativnom timu. Osećam se blagoslovenom što sam iz života odstranila one kojime su motivi novac i luksuz - sve je u umetnosti. Danas se osećam slobodnom.

Hvala vam, moja čudovišta, što ste uvek uz mene.
Volim vas,
LG".



No comments:

Post a Comment