Saturday, February 2, 2013

Rihanna i Chris Brown ponovo zajedno

Rihanna: "Ako je ovo greška, trpeću posledice."

Ako nekome ne umete da objasnite šta je to mazohizam, od sada prosto možete reći Rihanna. Ona je potvrdila da je ponovoo u vezi sa Chrisom Brownom kojeg je prvobitno ostavila jer je isprebijao 2008. godine nakon dodele Grammy nagrada. Chris je tada dobio i sudsku zabranu prilaska (koja i dalje važi), ali je pevačica odlučila da mu pruži drugu šansu:
"Odlučila sam da je za mene važnije da budem srećna. Ne želim da bilo čije mišljenje utiče na mene. Ako je ovo greška, trpeću posledice. Posle godina tokom kojih sam se mučila i bila ljuta i osećala se loše, radije bih živela ono što smatram da je prava istina za mene i izdržala kritike. Mogu da se nosim sa tim. Cenimo jedno drugo. Znamo šta imamo i ne želimo to da izgubimo. Napravio je grešku, platio je dug. Platio je mnogo. I sigurna sam da on ne želi ikada da se vrati u tu fazu. A ponekad je ljudima potrebna podrška i ohrabrenje, umesto ismejavanja i kritike," izjavila je Rihanna.

No comments:

Post a Comment