Saturday, July 14, 2012

Rebecca Ferguson objavila rat menadžmentu


Jedna od uspešnijih X-Factor takmičarki Rebecca Ferguson na twitteru je otkrila da je ljudi iz njenog menadžmenta toliko teraju da radi da nemaju razumevanja čak ni kada kolabira i ne može da stoji . Takođe im je poručila da će se videti na sudu.
Neki od tvitova glase:

"Odbijam da moj twitter kontrolišu isti ljudi koji su me gledali kako kolabiram, a potom mi dali limenku coca-cole i rekli idi da nastaviš intervju"

"Isti ljudi koji su me doveli do ivice fizičke izdržljivosti da sam morala da kažem dosta je. Ljudi koji mi nisu dozvoljavali da vidim sopstvenu decu".

"Ljudi koji su me terali da radim iako nisam mogla da stojim".
"Vidimo se na sudu, pohlepnici. Biće lepo imati novi odgovorni menadžment koji će brinuti o tome da meni i mojoj deci bude dobro".

U priču se uključio i Louis Tomlinson iz benda One Direction, koji takođe ima ima isti menadžment: 

"Uspeh je nemoguć bez teškog rada", rekao je on, na šta je Rebecca odgovorila: "Opraštam ti. I ja sam bila uplašena i mislila da moram da radim sve što mi kažu. Nadam se da si ti dobro".

Niko iz Rebeccinog tima još se nije oglasio. 

No comments:

Post a Comment