Thursday, July 12, 2012

Uskoro Rihannin reality show


Najavljeni modni reality show u kome će Rihanna imati glavnu ulogu, počinje sa emitovanjem u avgustu na britanskom kanalu Sky HD. Emisija pod nazivom "Styled to Rock" imaće 10 epizoda tokom kojih će pevačica pratiti rad mladih britanskih dizajnera koji žele da uspeju u svetu šou biznisa. U tome će joj pomaći njena stilistkinja Lisa Cooper, modni dizajner Henry Holland i pevačica Nicola Roberts.
Poslednji zadatak biće dizajniranje odeće za Rihannin nastup, a pobednik je onaj čiju kreaciju pevačica obuče.
Povodom ovog reality programa, Rihanna je rekla:
"Oduvek sam volela modu i ona me je delom oblikovala u ono što sam danas. Tokom karijere sarađivala sam sa neverovatnim dizajnerima i stilistima koji su mi pomogli da ostvarim svoje ideje. Veoma sam uzbuđena što ću pratiti rad ovih talentovanih ljudi i videti kako njihove ličnosti deluju na njihov rad i kreativnost". 


No comments:

Post a Comment