Monday, May 23, 2011

10 000! Thank you :)

The World of Pop

Dragi posetioci,

Za manje od tri meseca ovaj blog je zabeležio više od 10 000 pregleda i želim da vam se zahvalim na tome. Nadam se da će broj pregleda nastaviti da raste u budućnosti, a ja ću nastaviti da se trudim da među prvima objavljujem najzanimljivije vesti iz sveta pop muzike.
Naravno, nastavite da čitate, lajkujete, komentarišete, delite linkove sa prijateljima, sugerišete, kritikujete jer mi to mnogo znači.
Pozivam vas da lajkujete i zvaničnu facebook stranicu bloga, kao i da me pratite na twitteru i tako budete u toku sa svim novim postovima.

Hvala još jednom, pa da stignemo do milion pregleda uskoro :D

***

Dear visitors,

This blog has scored more than 10 000 views in less than three months and I want to thank you for that from the bottom of my heart.
I hope that number of views will continue to increase in the future and I'll keep trying to post the most interesting pop music news among the first.
Of course, keep reading, liking, commenting, sharing, suggesting, criticising because it really means a lot to me.
I also invite you to like an official facebook page of this blog and follow me on twitter and in this way stay up-to-date with all new posts.

Thank you once again and I hope we'll reach million views soon :D 


No comments:

Post a Comment