Thursday, January 19, 2012

Watch: Emeli Sande - Next to Me (NEW VIDEO!)

emeli next to me New Video: Emeli Sande   Next To Me

Britanska soul pop senzacija Emeli Sande, koju je BBC u svom godišnjem izboru proglasio za umetnika koji najviše obećava i koja će biti nagrađena nagradom kritike na predstojećim BRIT nagradama, objavila je spot za pesmu "Next to Me". Ovo je treći singl sa njenog debi albuma, "Our Version of Events", koji će biti objavljen 13. febrara. Ova devojka je sjajna, te vam preporučujem da je obavezno poslušate! Ako je suditi po ovome i njenom punom imenu (Adele Emeli Sande :D ), siguran sam da ćemo u 2012. čuti još sjajnih pesama od nje!

***

British soul pop sensation Emeli Sande, who was voted as the most promising act in BBC Sound of 2012 poll and who'll receive critics choice award at the upcoming BRIT awards, has premiered a video for a song "Next to Me". This is the third single from her upcoming debut album, "Our Version of Events", to be released on Feb 13. This girl is briliant, you have to listen to her! Judging by this song and her full name (Adele Emeli Sande :D ), I'm sure we can expect a lot of amazing songs from her in 2012!

  

No comments:

Post a Comment