Tuesday, February 14, 2012

Happy Birthday to my blog :)


Iako većina vas danas slavi Dan zaljubljenih, ja danas slavim prvi rođendan svom blogu :D Vreme baš leti, zar ne?
Prošlo je tačno godinu dana od prvog posta i mogu vam reći da sam prilično zadovoljan dosadašnjim radom. Preko 500 postova, preko 40 000 pregleda, veliki broj ekskluzivnih informacija, sjajnih komentara, a broj fanova na facebook stranici i broj vas koji me pratite na twitter-u raste iz dana u dan.
Takođe, srećan sam što se članci sa ovog bloga mogu pronaći na raznim forumima na internetu, drugim blogovima i portalima, a mogu reći da je i veliki uspeh što me na twitter-u prati i nekoliko velikih izdavačkih kuća :D
Hvala svima koji su u proteklih godinu dana bar jednom posetili ovaj blog i nadam se da će to činiti mnogo češće u drugoj godini njegovog postojanja. Iskreno se nadam da će ova mala internet zajednica nastaviti da raste u budućnosti.

Hvala još jednom :)

2 comments: